Dags att skaffa sig en "pojkvän"?

Fan! För första gången sen ja blev singel för över ett år sen så känner ja att det kanske är dags att skaffa sig en "pojkvän"! Eller rättare sagt. En ta hand om mig då ja är sjuk å för jävli pojkvän! Haha.

En kille som ja kan "tvinga" ta hand om mig å umgås me mig då ja är sjuk å förjävli. Skulle va awesome ju! Speciellt nu när ja knappt kan göra nå å ingen som "vill" umgås me mig! Haha.
Snori å för jävli. Då kan han va här å umgås me mig å ta hand om mig å när ja är frisk å är fit for fight igen så kan han dra å man kan vara singel igen! Hur jävla perfa som helst! Skulle va perfa då man operera sig eller ba är sjuk! Som nu. Hahahaha. Kan ta en flickvän också! Spela int na roll. Ba dem ta hand om mig! Haha

Nej, nu bli det glass å serier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0