SvampLinda Fyrkant

Jag har hört så många som int träna, men ändå klaga på hur dem ser ut! Jag var en av dem! Många säger bland annat att dem int tycker om träningsvärk å de är därför dem int träna. Massa bortförklaringar till att "få" vara lat!
Ja är tvärtom ja! Träningsvärk motivera mig! Haha
Hatkärlek!

Ja har alltid varit liten å smal sen ja va barn, men ha aldrig velat vara så smal. Jag vill ha former!
No boobs, men det är "lätt" å ordna. Ba man ha pengar! Hade D då ja var gravid me Alva å dem var fasta. Älskade det! Haha. Dock så spela det int så stor roll om ja skulle ha små eller stora. Vill ba ha fasta bröst igen! Mina är små å dem hänger! Haha.
No ass däremot! (visst man kan också ordna det me pengar. Brazilian buttlift). Målet är iaf att till sommar 2013 så ska ja ha fast å snygg röv! Haha
Då kanske ja int se ut som SvampBob längre! Höhö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0