Inte ska det hindra oss

Tjoho!
I helgen är barnen hos mig. Denna gång så ska dem vara här i 6 dagar! Lyx!
Skönare än 2-3 dagar hos mig och 2-3 dagar hos Thomas!

Jag och barnen drog ut till stugan (mamma har fest där) och var där under eftermiddag.
Skit väder här uppe i Norrland. Regn och blä, men inte ska det hindra oss inte!
Bli nog så att vi åker dit imorgon och på söndag också.
Fast vi åker nog hem och sover hemma som vi gjorde idag. Skönast så. Ta ju bara ca 40 min att köra.

Alva fick aldrig chansen att åka båt som hon ville idag. Få hoppas på finare väder imorgon!
Annars så skiter jag i det och slänger på hennes massa kläder och så kör vi ändå!!!
Så som hon har längtat! Snabbt vill hon åka också! :D


Yes yes. På söndag är det dags att lägga sig under nålen igen!!!



Hugo till vänster och bakom är det min mamma med Alvas keps på hennes huvud. Hehe.
Alva bakom kameran (telefon).


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 10:06:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0