21-12-11 13:30



Hallo!

Efter 2-3 timmar med sömn så fick man kliva upp. Deppen!
Vi tog det lugnt nu på morgon. Åt frulle och chillade lite hemma innan dagis.
Lämnade ungarna på dagis sen så drog jag till gymmet.
Var tänkt att jag bara skuille köra rygg och lite bröst idag, men det blev inte så.
Jag ska jobba på mitt andra jobb imorgon så jag fick ta allt idag. Eller allt och allt. Fick ta det jag skulle köra på gymmet imorgon idag. Hehe.

Det blev rygg, baksidalår/rumpa, lite bröst och vader.

Efter gymmet drog jag till syrran och åt lite och körde henne till jobbet sen.
Nu så ska jag lägga mig och dö en timme innan jag måste hämta barnen.
Tror att jag ev. håller på att bli sjuk :(
Nyser hela tiden. Hoppas verkligen inte det.

Jaja. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0