16-12-11 11:09



Vilodag blev det igår, men inte vilonatt.
Skulle ju hålla mig vaken hela natten. Visste inte riktigt vad jag skulle göra.
Hade ingen film jag kunde kolla på. Så vid fyra inatt så tränade jag istället. Haha.
Det blev biceps och vader. Man märker verkligen av varje gång man träna om hur jävla svag man är, men det är ju fördel det med. Kan ju som inte bli svaggare. Kan ju bara bli starkare med tanken på hur svag jag tycker att jag är nu. Hehe. Tog sen hand om räkningar innan ungarna vaknade.
Efter lämning på dagis så drog jag till gymmet. Blev rygg och mage.
Stressade sen iväg för att hämta morsans karl som kommer hem från Thailand. Mamma ska vara kvar där i ca 3 veckor till!!! Avis!

Kom hem nyss. Så nu bli det mat och dusch sen ska jag lägga mig och dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0