Gadda mig på söndag...

Jag frågade min tatuerare, Horimatsu "Matti" idag ang en tatuering som jag har funderat på i nästan ett år nu.
(Den ska sitta på utsidan av handen därför har jag inte gjort den)
Hur som helst. Jag visste ju vad svaret skulle bli, men jag var tvungen till att fråga ändå och såklart så var han inte så sugen på att göra en sådan tatuering.
Han sa däremot att jag skulle fråga hans fru som också är tatuerare.
Sagt och gjort. Hon sa ja!!!
Woohoo!!! Så om allt gå som planerat så ska jag tatuera mig en jätte snabbis på söndag.
Den kommer att vara ganska liten. Det var det enda tiden som passa båda. Annars så är det nog minst 2 veckor bort. Yes yes. Så jag hoppas verkligen att det bli av. *håller tummarna*




Kommentarer
Postat av: Fanny

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-12 @ 18:45:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0