"Korsett"

Måste ha korsett på mig dygnet runt i ca 3-4 veckor å sen bara dagtid i 3-4 veckor till!
Sjukt jobbig då man ska ta sig upp ur sängen eller ens lägga sig ner, men sjukt jävla bra då man är uppe å rör på sig! Tejpa såret i ca 2 månader minst!
Ont som fan ha ja iaf då ja int ha na smärtstillande. Ba å härda ut! Hoppas att ja int ha ont så länge till!
Mamma å lillsyrran är här å laga mat å städa! Höhö! Ibland så ha man de sjukt jävla bra!!!

Hoppas att 4 veckor gå fort så att ja kan ta mig ut å kanske börja gymma igen! Återbesök om lit mer än 2 veckor få se om va dem säger då!

 


Kommentarer
Postat av: Jag

Hej du! Jag har en fundering, apropå det här med tatueringarna som du har. Blir dom helt förstörda nu eller? Eller du kanske int hadd så mycket just på framsidan av kroppen? Inte för att jag har något med det att göra, jag är bara nyfiken :P

2012-03-13 @ 19:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0