Återbesök

Tjoho.

Var till kliniken idag. Allt såg ba bra ut. Ska dit nästa vecka å.
Hon höll iaf med mig om att min navel sitter kanske lit väl långt ner.  Hon sa även att då det väl är läkt å int är lika stramt längre så kan det hända att det åker upp lite. Såklart så få ja göra om navel och flytta på den om ja vill det. Skulle nog gissa på att det bli så!

Var även förbi frun en snabbis innan ja åkte hem.
Nu så sitter man hemma å tråka som vanli. Hade iaf int na temp imorse. Woohoo!!!


Små sår lit här å där (syns kanske int på bilden). Tål int tejpen. Haha. Det har ja ju alltid vetat så.
Så länge ja slipper blåsor så är ja nöjd. Ba för att ja nu säg så så skulle det int förvånna mig att ja vakna upp me blåsor imorn. Haha.



Blåmärke på "sidfläsken". Det är nog det som gör mest ont just nu.
Tydligen så ska fettsugning vara värst. Haha.




Se ut som att ja ha byxorna jätte hög upp. De ha ja int! Dem är precis vid bikinilinje! Det vill säga strax ovanför musen! Så därför är min navel för långt ner!
Skulle ja ta på mig ett par jeans me "låg" midja så skulle byxkanten ligga strax under navel. Int snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0