04-01-12 16:12



Hallo.
Det var ett tag sen.
Har inte hänt så mkt. Bara suttit hemma och varit sjuk.

Tog sista antibiotika igår morse. Har varit så gott som feberfri sen i lördags.
Dock så är mina lungor inte helt okej än. Så fort jag gör nå ansträngande så känns det som att mina lungor ska explodera. Inte en trevlig känsla kan jag ju berätta!
Hoppas på att jag ska bli bra nog för att träna nästa vecka.
Ska nog även boka in en tatueringstid då jag bli frisk nog!

Barnen har varit hos mig sen i fredags och ska vara här till måndag.
Vi har bara suttit hemma sen dess. Det har varit fullt fart i dem!
Så idag fick dem åka till dagis. Hehe

Nu ska jag fixa middag.


Hoppas att 2012 har börjat bra för er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0