Plastikkirurgen




Tjoho!

Var och träffade plastikkirurgen idag och gick genom lite om vad som kommer att hända under operationen och sånt. Jag hade inte träffat honom innan bara träffat en annan kvinna några gånger. Allt kändes iaf skit bra. Dock så känns det fortfarande inte som att det kommer att bli av. Tänker fortfarande att vad som helst kan gå fel och jag inte kommer att få göra min operartion! Kommer nog säkert att kännas så till jag vakna upp och är färdig opererad. Haha.

Jag vet att jag låter bitter och sånt nu, men det är bara för att jag är van vid att allt gå åt helvete i mitt liv! Haha.
Det löser sig nog alltid. På ett eller annat sätt så landa jag alltid på mina fötter!

Jaja. Måste bara säga att jag verkligen älskar folk som håller på med skönhet och det!
Dem säger verkligen som det är!!!
För säger man typ -Jag har massa löshud och handtag och sånt då bruka folk ofta säga. Nej, vadå det syns ju inte och inte ha du det. Inte är det så farlig och sånt. Visst, jag vet att folk vill mig bara väl och få mig att må lite bättre och sånt, men ska jag vara ärlig så tycker jag att det gör ba saker och ting värre för att jag vet att dem "ljuger" eller va man nu ska säga. Det bästa med dem som jobba med detta är att dem säger mig precis det jag vill höra.
Som min kirurg sa idag - Ja, du har ju lite handtag. Det kommer att bli lite stramare då vi dra åt det, men vi kan fettsuga där så kommer det att bli lite bättre. Det är bara och fettsuga.

Haha. Jag tyckte att det var sååå skönt att få höra sånt. Då tänkte man ba Fy fan va skönt att nån kan vara ärlig med mig!!! Hahaha.
Jag vet att jag inte är helt normal.
Samma sak som när folk säger till mig att jag ha snygg kropp. Då tänker jag mest ba hur fan tänkte du nu när du sa så??? Tycker att det känns hemskt då folk säger så då jag själv inte tycker det! Hahaha. Jag vet jag vet. Jag är störd men men...

Jaja. Så i mars smäller det. Då lägger jag mig under kniven!!!
Jag kommer att vara sjukt nervös med tanken på att jag ha operationfobi! Hahaha.
Inte för att jag är rädd för att dö eller nå sånt (jag kan inte dö!) utan för att man ska vakna mitt i allt eller att mitt i allt så börja det kännas eller nå! Haha.

Nej fan. Nu så sluta ja för nu babbla jag ba!



Färgade håret svart i söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0