24-12-11 17:20 (mobil)

Ligger i lillasysters säng och är död. Är fortfarande sjuk. Haft 40 grader nu i några dagar. Var till "akuten" imorse och kollade upp det, men dem visste inte riktigt om vad det är som är fel. Snabbsänka låg på 65!!! Blev hemskickad. Ska avvakta i några dagar till. Bli det inte bättre om några dagar så ska jag kolla upp det igen. Dem misstänker att det kan vara nåt med luftväg. Få verkligen hoppas på att det bli bättre snart!

Ska kolla om jag lyckas sova en stund innan jag ska hem!

God jul på er och hoppas att ni ha det bättre än mig!!!


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Krya på dig!

2011-12-25 @ 11:56:55
URL: http://pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0