16-12-11 02:25



Var sjukt trött och sliten på jobbet. Frös som fan gjorde jag också fast jag satt 2 meter från kaminen!
Hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk!


Man bli ju så glad och lycklig då man hade en son som bara ville grina och vara tjuring.
Började redan på morgon då vi skulle iväg imorse. Stereon i bilen har pajat, men vilken tur för mig att jag hade en son som grinade hela vägen till dagis som kunde underhålla mig istället!
Lika så var det hem. Slutade gjorde han precis innan läggdags. Haha.

Somnade med barnen då jag la dem. Fick böka och hålla på i över en timme innan dem somnade. Övertrötta barn.

Vaknade kring 01 tiden. Nu så ska jag försöka vara upp hela natten så att jag kan sova under dan imorgon. Ska jobba natt hela helgen så.

Så vilodag blev det. Hoppas att jag orka mig till gymmet efter lämning på dagis.

Nu så ska jag försöka få Alva som vaknade nyss av mardröm att somna om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0