15-12-11 04:58



God (?) morgon.

Har varit vaken sen kl 03. Vid 4 så insåg jag att det var lika bra att ge upp.

Idag så känner jag verkligen av träningsvärk. Är slut och öm i hela kroppen.
Bli kul och jobba med träningsvärk. Wiieee.

Eftersom man vaknade så pass tidig så kunde man göra sig klar utan stress.
Stress bli det sen då barnen ska upp.
Ungarna ska vara på dagis kl 06:30 då dem öppna och mamma börja jobba kl 6:45 2mil utanför stan.
Få bara hoppas att barnen samarbeta idag

Nej, nu ska jag äta nåt innan jag måste väcka barnen.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kan ju vara skönt att vara uppe i god tid iallafall ;)

2011-12-15 @ 05:02:49
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Stoffe

Baby du är sjukt snygg ju! Mitt i natten dessutom!!! :p

2011-12-15 @ 08:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0